☀️ Wat een prachtig, maar ook druk weekend bij Dierensche Boys!

De zaterdag begon al vroeg. Terwijl veel mensen nog van hun eerste kop koffie genoten, stonden om 08.00 uur alweer acht vrijwilligers klaar om oud papier op te halen. Onder de bezielende leiding van Nathasja (met Marco en Ad op de achtergrond) werd er weer hard gewerkt voor onze vereniging. Superfijn om te zien!

Het ophalen van oud papier is een belangrijke inkomstenbron voor Dierensche Boys en daarmee van grote waarde voor onze club. Maar wat deze ochtend extra bijzonder maakte, was de betrokkenheid van de bewoners onderweg. Regelmatig werden onze vrijwilligers verrast met een flesje drinken en sommigen wisten zelfs een ijsje te scoren tijdens hun route. Een klein gebaar, maar iets wat enorm wordt gewaardeerd door de vrijwilligers én door de vereniging. Dank daarvoor! 👏

Lijkt het jou ook leuk om een bijdrage te leveren aan onze club? Vrijwilligers zijn altijd welkom! Neem gerust contact op met Nathasja of kijk eens op onze website voor de mogelijkheden.

Maar dat was pas het begin van de dag…

⚽ In de middag stond het jaarlijkse 7 tegen 7-toernooi op het programma. En ook daar draaide veel vrijwilligers mee. Van scheidsrechters tot EHBO’ers, van kantinemedewerkers tot de mensen achter de schermen; allemaal hebben zij ervoor gezorgd dat het toernooi soepel verliep.

Ondanks de tropische temperaturen werden maar liefst 14 teams, met gemiddeld 10 tot 12 spelers per team, voorzien van voldoende vocht en de nodige verkoeling. Gelukkig wisten ook de vele toeschouwers de weg naar ons sportpark te vinden. Onder een stralende zon werd genoten van leuke wedstrijden, sportiviteit, gezelligheid en een leuke sfeer.

En ja… in alle drukte van het hydrateren, organiseren en genieten zijn we helaas vergeten een foto van de winnaars te maken. Gelukkig is dat geen probleem, want volgend jaar krijgen zij de kans om hun titel te verdedigen!

Aan iedereen die op welke manier dan ook heeft geholpen, meegedaan, aangemoedigd of een bijdrage heeft geleverd: ontzettend bedankt!